~Titti~ Mexico!

0kommentarer

Resan fortsatte med flyg till Amsterdam. Pga dimma vid destinationen var det först tal om ordentliga förseningar som dock senare slutade med enbart 15-20 min.
 
 
Det är en av världens största flygplatser. Och jag kan intyga att det är långt mellan gate:arna! Och eftersom vi från början bara hade 50 min mellan bytena så blev det nu ännu mindre...
 
 
Så det var bara att kuta! Väl framme vid gate:en fick jag konmentaren: You run harder then the guys?!" Ja så blir det, när man är "younger and faster"! ;)
 
Vi kom med planet iaf men det gjorde tyvärr inte  bagaget :(
 
Vår resa kan summeras såhär: bil - tåg - buss - flyg - löpning - flyg - tåg - buss - flyg - bil. Ett dygn efter vår avresa var jag framme på hotellet, utan bagage, trött som attan men glad för att vara i ett varmt MEXICO :)
~Titti

Kommentera

Publiceras ej