-Leif- 3 lyckliga år!

2kommentarer

I dag har Titti och jag vår treåriga bröllopsdag, tre fantastistka och lyckliga år som har gått så fort. Underbara fina hustru <3
Dagen innebär också att vi firar tre år som herr och fru Walterum. Namnet som vi tillsammans skapade och som vi är ensamma om att bära. Walter som kommer från Titti där släkten blev Waltersson efter Tittis farfar, um som kommer från mina rötter i socken Naum utanför Vara.  
Att vara gift med ett kommunalråd innebär att det inte blir så mycket tid tillsammans, därför så försöker vi att några gånger om året göra ett streck i kalendern för att få tid för oss själva. I somras frågade Titti mig om det var ok att boka upp en vecka i oktober, men för vad fick jag inte veta. I natt bär det av söderut (gissar jag) för sanningen är den att jag vet inte vart resan ska gå, men av packningsråden är det inte  minusgrader dit vi ska. På lördag ska vi fira tre år av kärlek!
/Leif
  
 
Kärlek, Naum, Politik, Waltersson,

2 kommentarer

Marie Ekman

02 Oct 2013 22:48

Ha en underbar ledig vecka och njuuut av ledigheten.
Grattis till de tre åren:)
Kram
Marie

Svar: Tack så mycket! Titti hälsar :)
~Titti & Leif -

Jennie

02 Oct 2013 23:31

Ett streck i kalendern kan ju bara innebära trevligheter. Njut med din underbara fru!

Svar: Ja visst är det så! Tack så mycket, jag ska ta hand om min underbara älskade fru! <3
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej