~Titti~ Ett stulet liv

0kommentarer

Lite då och då köper jag på mig pocketböcker som verkar vara intressanta, och lägger dem på hög. Oftast lyssnar jag på mina böcker till och från jobbet och hemma när jag lagar mat ett pysslar och donar. Men på semester brukar jag plöja igenom dem rätt snabbt. Så det har blivit några böcker den senaste tiden. Några av dem tänkte jag tipsa om och här kommer första boken:
Ett stulet liv
 
 
Just det här att det är en sann historia gör den extra spännande och också extra otäck. Det här är så långt ifrån en feel good-bok man kan komma, vilket man bör vara medveten om innan man börjar läsa. Hon bestals sitt eget liv, men nu som vuxen äger hon det själv.
 
Mitt betyg: TTTT
 
~Titti
Bok, Boktips, Ett stulet liv, Jaycee Dugard, bokrecension, pocketbok,

Kommentera

Publiceras ej