-Leif- Längtan är stor :)

0kommentarer

I morgon eftermiddag möter jag upp Titti igen efter hennes vistelse två veckor i Mexico. Sedan vi träffades 2009 har vi aldrig varit i från varandra så länge som nu. Längtan är stor efter två veckor borta..... varje kväll när Zorro har kommit in i huset så har med glädje sprungit in och letat efter Titti, efter en stunds letande i rummen och bakom dörrarna har han kommit tillbaka med en nedböjd svans. Ingen matte i dag heller, får väl duga med husse då ;)
Våran lilla dobbis är verkligen en knähund, att han sedan råkar väga cirka 50 kilo och är stor har han inget som helst begrepp om. När väl Titti är hemma lär det dröja ett tag innan jag kommer ha Zorro liggande i mitt knä antar jag. Under några sena kvällar har vi också kämpat på för att en överraskning ska vara klar när kära hustrun kommer hem ;) Vad det är får Titti återkomma till senare på bloggen. 
Idag har jag haft tid att hinna igenom en stor del av mailkorgen  och alla väntande telefonsamtal jag inte hunnit ringa tidigare i veckan. Just nu är det en mötesperiod som är ganska hysterisk så tyvärr får en del samtal vänta innan jag hinner ringa upp.
I eftermiddag har jag gjort ett besök hos en av alla Skövdes många hjältar, ett av våra lokala företag. Att få en liten pratstund med verkligheten utanför stadshuset är något som jag försöker prioritera i min kalender, som vanligt givande samtal och goda inspel.
Nästa vecka drar Centerpartiet i Skövde igång vår höstkampanj inför kommunvalet 2014. Så håll utkik efter tidningen....
/Leif
Dobermann, Företagsbesök, Höstkampanj,

Kommentera

Publiceras ej