~Titti~ Skärtorsdag

0kommentarer

En supereffektiv skärtorsdag! Inledde dagen med en hyfsad sovmorgon (iaf om man
jämför med vanlig jobbmorgon) och fortsatte med träning på gymmet.
Lunchen intogs på café där jag hade möte med en av Ladies:arna. Därefter körde jag
till Elins Esplanad och inhandlade all påskmat för helgen.
 
Hem och lastade av och sedan raskt vidare till godisaffären/fabriken Grahns och
köpte godis till hararna. Jag kan lova att det var många fler än jag som
gjorde detsamma! ;) Sedan åkte jag in till stan och besökte "Förening T" där vi
bland annat festade till det med en påsktårta :)
 
Nu är jag hemma igen men jobbar lite till för föreningen
Men Leif är också hemma (kors i taket!) så jag har trevligt sällskap:) :)

Glad Påsk Allihopa!
~Titti
Elins Esplanad, Skärtorsdag, förening,

Kommentera

Publiceras ej