~Titti~ På föreläsning med Mian Lodalen och Felicia Feldt

0kommentarer

Jag var ju på föreläsning på Kulturhuset förra veckan,
kom på att jag glömt berätta vad den handlade om!
 
Det var en föreläsning med Författarna Mian Lodalen som skrivit boken Dårens dotter
och Felicia Feldt som skrivit boken Felicia försvann. Under föreläsningen
"intervjuade/samtalade", berättade om sina upplevelser och erfarenheter från sin
respektive barndom och de ställde  vissa frågor på sin spets..
 
Mians bok har jag redan läst, men jag köpte Felicias på plats
 
 
Jag passade även på att få den signerad.
 
 
Det ska bli spännande att läsa om Anna Wahlgrens dotters perspektiv på barnfostran...
~Titti
Anna Wahlgrens dotter, Dårens dotter, Felicia Feldt, Felicia försvann, Kulturhuset, Mian Lodalen, Skövde, barndom, barnfostran, föreläsning, signerad bok,

Kommentera

Publiceras ej