~Titti~ Titti´s tippning Melodifestivalen, deltävling 2

0kommentarer

Mellokväll :D
 
 
Såhär tror jag att låtarna placerar sig:
 

1. Sean Banan – Copacabanana

2. Erik Segerstedt & Tone Damli – Hello Goodbye

3. Swedish House Wives – On Top of the World

4. Rikard Wolff – En förlorad sommar 

5. Joacim Cans – Annelie

6. Louise Hoffsten – Only The Dead Fish Follow The Stream

7. Felicia Olsson – Make Me No 1

8. Anton Ewald – Begging

 

Efter att ha lyssnat 1 min på varje låt ser
min topp 3 ut såhär:

1. Rikard Wolff – En förlorad sommar.

2. Erik Segerstedt & Tone Damli – Hello Goodbye

3. Swedish House Wives – On Top of the World

 

Inte vad man kan förvänta sig kanske att jag sätter Wolf högst, men jag tror på en gripande och innerlig text. Och så är jag en sucker for love! ;)

~Titti

Anton Ewald, Erik Segerstedt & Tone Damil, Felicia Olsson, Göteborg, Joakim Cans, Louise Hoffsten, Melodifestivalen, Rikard Wolf, Sean Banan, Swedish House Wives, svt,

Kommentera

Publiceras ej