~Titti~ Jag tippar Mello deltävling 3

0kommentarer

Mellotime :)
 
Här kommer min tippning (dvs. såhär tror jag att det går):
 
1. Martin Rolinski - In and out of love
2. Ravaillacz - En riktig jävla schlger
3. Caroline af Ugglas - Hon har inte
4. Janet Leon - Heartstrings
5. State of Drama - Falling
6. Elin Petersson - Island
7. Amanda Fondell - Dumb
8. Eddie Razaz - Alibi
 
 
Och min Topp 3:
 
1. Ravaillacz - En riktig jävla schlger
2. Caroline af Ugglas - Hon har inte
3. Martin Rolinski - In and out of love
 
Allt baseras på att jag lyssnat 1 min på varje låt på svt:s hemsida...
Nu blir det till att lyssna och njuta :)
~Titti
 
 
Amanda Fondell, Caroline af Ugglas, Eddie Razaz, Elin Petersson, Janet Leon, Martin Rolinski, Mello, Melodifestivalen, Ravaillacz, State of Drama,

Kommentera

Publiceras ej