~Titti~ Julefrid i juletid

0kommentarer

Idag var min sista arbetsdag detta året så nu går även jag på ledighet :)
 
Ikväll har jag vidgat mina vyer och åkte spontant iväg till Locketorp för julklappsjakt till Leif! Spännande värre och fint blev det, får se om Leif tycker det också ;)
 
Kom hem senare än jag tänk men hann precis till dess Bingolottos uppesittarkväll började. Det var min idé att vi för en gång skull skulle spela. Jag har inte spelat på säkert 15 år och tyvärr var det inte som jag minns det... Vad mycket snack och runtomkring-grejer! När ska vi spela bingo liksom? Ja ja nu har vi testat det också men jag hade inte ro (tålamod) och sitta där så jag gav upp så snart middagmaten var uppäten.
 
 
Nu är (grannaste) granen (i stan) klädd och jag är såå nöjd!! Alla klapparna är inslagna och rimmen är rimmade och Tomten har till och med redan varit här med ett ben till vovven
 
 
Så nu råder det julefrid här :)
God Jul allihopa!!
~Titti
 
Ps. Endast Tomten och Leif (som inte är klar med sina rim) är vaken...

Kommentera

Publiceras ej