Titti Mycket att välja mellan, men svårt att välja...

0kommentarer

Sitter just nu på tåget och ser landskapet visa upp sig i all sin skönhet. Att åka tåg är bland de rofyllaste som finns (kan variera beroende på medpassagerare dock ;) )! Multitaskar lite också, spelar spel på mobilen och surfar för att planera lite trevligheter med min man, täckningen går tyvärr från bäst till sämst till bäst igen så även tålamodet...
 
Vi har nyligen firat 3-årig förlovningsdag, men Leif har inte varit hemma så det har ännu inte blivit så mycket firande. Men jag håller på och planerar och ska nog få till något. Men det är inte lätt att välja mellan allt... Jag pendlar mellan att hitta på något "häftigt och ovanligt" till att inte göra någonting utan bara "vara". Så ja, vi får se vad det blir...
 
Delar av det kommer upp här på bloggen såklart! Det är bara jag som måste bestämma mig först :)
Titti

Kommentera

Publiceras ej