~Titti~ Klassiskt är gott!

1kommentarer

Var på tre ställen och provade balkklänningar och lite kortare klänningar, typ cocktail. Har hängt undan tre klänningar och har nu bstämt mig för att köpa två av dem - en lång och en kort. Men färgerna jag valde förvånade min man och mitt smakråd och definitivt mig själv! Ni kommer få se klänningarna när det är dags för festligheterna :)
 
Igår kväll hade vi middagsbjudning och vi bjöd på några av mina älsklingsrätter.
 
Förrätt: toast med creme fraiche, rödlök, räkor och röd & svart stenbitsrom
- en klassiker som är fantastisk god!
 
 
Varmrätt: ryggbiff med smörstekta kantareller, koktta rödbetor (Leifs specialitet)
färsk sparris och hasselbackspotatis
 
 
Till dessert åt vi bailey´sglass :)
 
~Titti
dessert, förrätt, klassiker, varmrätt,

1 kommentarer

Jennie

23 Sep 2012 21:11

Ser supersmarrigt ut!! Spännande att se vilka klänningar det blev. Kram

Kommentera

Publiceras ej