~Titti~ Njuter av BodyCoffee

2kommentarer

Jag & Leif njuter på relaxavdelningen :)
 
 
Nu blir jag strax upphämtad av min spaterapeut,
jag har bokat in mig för Lyxbehandling BodyCofee:
"Helkroppspeeling  & kroppsinpackning från BodyCoffee samt helkroppsmassage. Varje  muskel i kroppen blir avslappnad när du masseras med en lyxig bodyscrub  bestående av extrakt från arabiskt kaffe, havssalt från Döda Havet samt  vårdande essentiella oljor. Kaffet och saltet skrubbar effektivt bort  gamla hudceller och mjukgör sträva partier, medan de uppfriskande  aromerna från rosmarin-, mint- och citrusolja väcker dina sinnen och ger  ny vitalitet till din kropp. Därefter följer en inpackning med extrakt  från grönt kaffe och en kraftfull mix av indiska örtextrakt som lugnar  huden och motverkar hudirritationer. Efter inpackningen kommer du att  uppleva hur din kropp känns mjukare, spänstigare och har fått förnyad  energi & vitalitet. Avslutningsvis får du en helkroppsmassage."
 
Visst låter det som att jag kommer ha det gott de närmste två timmarna?! ;)
 
~Titti

2 kommentarer

Jennie

30 Jul 2012 19:01

Å det låter ju helt underbart!

Svar: Det var det :)
~Titti & Leif -

Inkan och Ligan

06 Aug 2012 18:32

Åhhh Lyx Avis :-) Tazz&Kram

Kommentera

Publiceras ej