~Titti~ Hann aldrig bli roligt ens en gång...

0kommentarer

Vet inte när, eller ens om, jag bloggade om att jag köpte en leksak till Zorro i form av en stor tennisboll? På den satt ett stort handtag som gjorde att man skulle kunna "slunga" iväg bollen. Passar perfekt till X eftersom han älskar apportlekar och kan leka dessa lekar
precis hur länge som helst!



Hursomhelst, jag köpte den och la på bänken. Tänkte ge den tilll Z och kasta med den följande kväll efter jobbet. Men dagen efter när han var ensam fick han tag på den....



...och nu är det bara trasor kvar! Han åt upp hela tennisbollen - kvar är bara tyghöljet!!



Slutar aldrig förundras över vad den "lilla jycke" kan hitta på? Och jag känner mig tämligen säker på att vi har inte sett sista kreativa hysset än! ;)

~Titti

Ps. Hur gott kan det vara att äta innamnätet på en tennisboll??!

Kommentera

Publiceras ej