~Titti~ Vilket mål..?

0kommentarer

Läser i tidningen att kylan är på väg mot Sverige... Brrr det ser jag inte fram emot :( 

Är såå sugen på att beställa en resa och åka till värmen. Frågan är bara vart? Julplanerna är inte helt klara än och jag vet inte om jag vill/klarar att vara iväg så länge från Zorro.. Just nu känns en vecka som max, och det innebär ju att vi inte kan åka så långt... En  långresa som Mexiko igen är alltså inte aktuellt, men jag får erkänna att jag gärna hade gjort det om det bara låg lite närmare, minnena som kommer när jag tittar på bilderna är underbara!

Mexico

Mexiko!!

Mexiko

Eller så ska vi kanske göra något helt annat? Ta en storstadstripp? Ja jag vet inte, vilket som blir vårt resmål (om det nu alls blir något)? återstår att se...

~Titti

Kommentera

Publiceras ej