~Titti~ Regnigt vårrus

4kommentarer

Idag var det vårrusedags! Men det började inte riktigt som jag tänkt mig.

Först kom vi iväg senare än planerat (fast i ärlighetens namn hade vi nog räknat med det :P ), sen körde vi fel inne i Jönköping så det tog definitivt längre tid än vi trott att komma på plats.
Så vår uppvärmning bestod i att kuta till startfållan för att över huvudtaget hinna starta innan sista gruppen!

Det ösregnade på vägen till området och jag kände mig som en dränkt katt :s

Vårruset 2011

Men med tanke på att jag förra året - Vårruset 2010 i Vänersborg - inte kunde springa alls, så var jag bara nöjd med att kunna springa vare sig det regnade eller inte! :)

Loppet gick bra, vi sprang tillsammans jag och Ulrika,
det var två glada tjejer som spurtade in i mål!

Två nöjda målgångare!

Och efter det väntar ju den mysiga obligatoriska picknicken
- såå mysigt med härlig utsikt över vattnet

Picknick vid vattnet

En härlig kväll helt enkelt - nu ser jag fram emot nästa gång jag och Ulrika springer!

~Titti

4 kommentarer

Inkan o Ligan

06 May 2011 07:46

Härligt

Vad duktig du är.

ha en underbar helg

Jennie

06 May 2011 10:22

Duktiga tjejer! För oss är det dags om tre veckor, det ser jag fram emot! Kram

Leif

06 May 2011 16:33

Världens finaste fru med finaste vännen, ni är superduktiga!! Kram

anne-lie lindgren

06 May 2011 18:31

Bra jobbat - men det ser onekligen lite kallt ut!

Kommentera

Publiceras ej