~Titti~ Öppen himmel...

1kommentarer

Idag har jag haft en riktig toppendag! Den har varit lång men oj vad många trevliga människor jag har träffat - värme, glädje och gott humör - sånt ger energi!! :)

Fast dagen slutade inte riktigt som den börjat...
Vi har haft strålande solsken och värme hela långa dagen, men på kvällen började det helt plötsligt blåsa (och då menar jag inte lätt bris utan det blåste hårt!) och sen började de blixtra och åska varpå himmelen formligen öppnade sig - och den himmlen innehöll mycket regn den...



Väl hemma har jag tagit en lång varm dusch, så snart känner jag mig som en människa igen :)

Go´kväll!
~Titti

1 kommentarer

anne-lie

12 May 2011 19:32

Vädret gjorde att min kollega blev ofrivilligt kvar på Skövde tågstation - kom hem 4 timmar efter utsatt tid!

Kommentera

Publiceras ej