~Titti~ Show in Mexico

0kommentarer

En kväll bokade vi biljetter till en show, vi visste inte så himla mycket om den och hade väl inte så stora förhoppningar.. Men oj vad positivt överraskade vi blev! Det var jättebra musik och riktigt rolig ironi över några av de mest kända musikalerna och filmerna! :)

(Tyvärr är det inte jättebra kvalité på dessa bilder, svårt att få till det i en mörk salong med strålkastare... Det får ni ha överseende med!)
Och som vanligt: vill du se de små bilderna större behöver du bara klicka på dem!


Agent 007
(en sann klassiker!)

Agent 007




Spiderman
(får erkänna att jag aldrig sett filmerna, men jag fattar ju grejen..)

Spiderman




High School Musical
(har jag ännui inte sett, men vill)

High School Musical

Helt plötsligt blev Leif uppbjuden till att komma upp på scen,
och han bjuder ju gärna på sig själv och tackade ja!

Leif, staring in High School Musical               Leif Walterum - nya stjärnan i High School Musical? ;)

Och jag kan lova att han gjorde det riktigt bra!!

High School Musical - starring Leif Walterum (med flera)...




Barbie med sin Ken
(Jag gillar "I´m a barbie girl" - jag blir glad av den :P )

Barbie med sin Ken




Shrek
(Gröna Träsktroll går alltid hem!)

Fiona & Shrek               Shrek




Dirty Dancing
(min absoluta favoritfilm nr 1 och numera även favorit
musikal!)

Det klassiska lyftet i Dirty Dancing




Star Wars
(får lite skamset erkänna att jag inte har sett denna klassiker... Men jag gillar musiken!)

Star Wars     Star Wars     Star Wars




Pirates of the Carribean
(inser att det faktiskt är en del filmer som jag inte sett, gäller även denna.. :o )

Pirates of the Carribean




Chippendales
(har jag aldrig gillat.. Det gjorde jag inte denna gången heller..)

Chippendales               Chippendales




Matrix
(Jag HAR sett filmen och jag gillade den faktiskt också!)

Matrix




Avatar
(Showen avslutades med en av mina favoritfilmer - I´m a sucker for love! ;) )

Avatar               Avatar

Avatar



En riktigt bra show :)

~Titti

Kommentera

Publiceras ej