~Titti~ Zorro ♥

2kommentarer

Här har ni vår lille nya familjemedlem

♥   Zorro   ♥

Älskade lille Zorro!
(Kolla in de stora tassarna - såå gosiga!)

Nu har han varit hos oss i snart en vecka, tiden går så fort!

Han äter bra...



...och han sover bra, både inne och ibland även ute



Fast min nattsömn har inte precis blivit bättre... Zorro vaknar för att gå ut och kissa 2-4 gånger per natt. Han sover på dagen men inte jag... Trött? Ja! Men det är helt klart värt det :)

Han gillar inte när det regnar och han tycker det är läskigt att gå i vått gräs, då lyfter han sina stora labbar jättehögt och frustar när han klampar fram! Fast efteråt torkar vi tassarna
och lilla magen torr och det gillar han!



Här hemma på gården får han både springa fritt och gå i koppel
- gissa vilket han gillar mest?

Springa fritt med Husse är kuuul!          Vad är det för mening med att ha det här snöret egentligen...?

Vi har även gjort en liten provisorisk hundgård av kompostgaller. Vi försöker få honom att vara i den utan att gnälla. Just nu är det 10 sekunder som gäller, klarar han det får han en liten mumsbit (en torrfoder). Så vi har en bit kvar innan han kan lämnas ensam en liten stund...



Men förtroende har han för oss, här ligger han totalt avslappnad på rygg i mitt knä

Mysstund!
("Varannan vatten" för mig handlar nog mest om att dricka annat än kaffe
- kaffekoppen är min ständige följeslagare som ni kan se på denna bild)

Den här lille krabaten har redan tre leksaker - en bortskämd liten puppy!



Men det visste vi ju att han skulle bli ♥

~Titti

2 kommentarer

miranda

20 Jul 2011 12:12

Ååh längtar tillbaka till när Rex var så Liten när jag ser bilderna. Så mysigt. Och vilka stooora tassar haha ! Längtar till jag kommer till er :)

Inkan o Ligan

22 Jul 2011 21:02

Åh han ser helt gudomlig ut.

Sova kan man gör när man blir gammal vettu. skratt

Puzza från mig coh Ligan

Kommentera

Publiceras ej