~Titti~ Varmt & gott i kylan!

3kommentarer

Så var vi mitt i veckan då, oj vad första jobbveckan har gått fort - snart är det ju helg! ;)

Igår besökte jag och en ny kollega badet på Arena Skövde, jag måste ju visa några av smultronställena i Skövde! Så jag tog med henne på Tjejkväll på Aqua Vitalis



(Bilden hittade jag på Ligans blogg som berättar och visar bilder från upplevelsebadet)

Det är så gott att gå från bastu till bastu och när man är riktigt varm ända in i benen är det såå mysigt att lägga sig i utomhuspoolen och titta upp i stjärnorna. Och det är en konstig känsla att komma ihåg att på vägen till badet frös jag som en hund, men efter ett tag i bastun kan jag gå i bara badkläder ute i "kylan" och tycka att det är lagom "varmt"??!  hihi  :O

Nya kollegan uppskattade också besöket, så det kommer vi göra igen :)

Hoppas Du har en bra onsdag!
~Titti

3 kommentarer

Inkan o Ligan

12 Jan 2011 13:13

Håll till godo. ;-)

Jennie

12 Jan 2011 13:58

Ja det är verkligen ett kanonställe! Kram på dig

Inkan o Ligan

16 Jan 2011 08:41

Hoppas ni fick det skönt.

Ha en underbar söndag.

Kommentera

Publiceras ej