~Titti~ Vänner!!

6kommentarer

Kolla vad jag fick av min man igår!!

Vänner-box

Jag formligen älskar Friends - den bästa TV-serien av dem alla - alla kategorier inkluderade!!

Ni som känner mig förstår hur stort detta är! I många år har jag önskat mig denna box - men inte har Tomten kommit med den inte - och så kommer Leif med den - en helt vanlig onsdag :)


Så nu tänker jag tvinga Leif att titta på  A L L A  avsnitten (som spelades in under 10 år!) - och om han sen ska bli som jag, och lära sig alla repliker utantill så krävs det ju att man ser alla avsnitt måånga gånger!!! ;)

I love it!!
~Titti
 

6 kommentarer

anne-lie

04 Feb 2011 06:47

Då vet du vad du har att göra några veckor;-))

Jennie

04 Feb 2011 10:12

Wow, vilken present till en Vännerentusiast som du! PUSS

anne

04 Feb 2011 11:30

vad kul:)

Jonny

04 Feb 2011 15:27

Då har du inte sett "Tillbaka till Aidensfield"!!!

~Titti~

05 Feb 2011 11:04

Hahaha näe Jonny jag har ju inte gjort det... Men jag kan aldrig tro att något kan slå mina Vänner!! :P

~Titti

Jonny

05 Feb 2011 16:14

Prova du kommer att bli positivt överraskad! Jag lovar!

Kommentera

Publiceras ej