-Leif- På väg mot Stockholm

0kommentarer

Var mycket trevligt att besöka Varola Centerparti- och Centerkvinnoavdelning i kväll. Som vanligt bra frågor och stort engagemang. Som jag skrev tidigare idag så är det det en hektisk tid med många årsmöten kvällstid som önskar min medverkan men det är definitivt den roligaste tiden på året i politiken. I går kväll var jag i Bergs bygdegård på årsmöte med Norra Billingens LRF avdelning där gällde det uranfrågan. Kommande månaden är det två-tre årsmöten per vecka jag ska medverka i.
Efter Varola mötet bar det snabbt hemåt för en kort stund med Titti innan hon körde in mig till tåget. Nu sitter jag på väg mot Stockholm där har jag styrelsemöte i morgon men först ska jag inleda morgonen med ett tidigt frukostmöte. Det kommer bli en kort natt men jag har en hel helg tilllsammans med Titti framför mig, den kommande helgen är dessutom mötesfri, det ska bli riktigt härligt :)

God natt/
Leif

Kommentera

Publiceras ej