~Titti~ TP = Trevliga Päron

0kommentarer

En slitig vecka där Leif har varit borta mycket avslutades med en mycket trevlig helg :)

I fredags kom mina föräldrar på besök och knappt hann de innanför dörren innan de förvandlades till hundvakter! Jag skulle nämligen på julfest, med julauktion (bjöd på ett paket som sedan visade sig var en snygg kitchig ljusstake) och många härliga tjejer!

På lördag mötte jag upp Leif på resecentrum strax efter lunch, underbart att ha han hemma igen! Sen följde en eftermiddag med julshopping - ett rent nöje för mig, bland det roligaste jag vet är att köpa julenklappar!! Men såhär tidigt ute har jag nog aldrig varit tidigare?

Lördagkvällen avslutade vi med spel (ny version av Trivial Persuit)

TP

Många tårtbitar blev det!

TP

Jag älskar att spela sällskapsspel - och om jag vinner (som denna gång)
är det till och med ännu roligare!! ;)

~Titti

Kommentera

Publiceras ej