~Titti~ Kalla händer...

0kommentarer

Efter julkonserten åkte jag och hälsade på en kompis, Leif åkte hem till Zorro. Där möttes han av en oönskad överraskning... Det visade sig nämligen att Zorro hade haft fullt upp under tiden som vi satt och njöt av vacker julmusik :s

Han satte tänderna i min laddare så pass att det aldrig kommer gå någon ström igenom den igen!



No more contact!



Jag ska inte gå in på allt vad han satte i sig,
men jag kan säga som så att jag lär frysa om händerna i vinter...



Eller kan det vara som så att Zorro försökte fixa en julklapp till mig?
Försökte han göra om mina handskar till "Iphone-vantar" kanske? ;)

~Titti

PS. jag vet att jag ser glad ut på bilden, det var jag inte från början men det är ju omöjligt att forsätta vara arg på det lilla trollet! :p

Kommentera

Publiceras ej