~Titti~ Det blir inge Dolly för mig

0kommentarer

Leif är iväg på något möte och jag har börjat vårstädningen :)

Jag kör tvätt efter tvätt, det känns som om jag tvättar alla kläder jag har ( och det är en del)! Samtidgt som jag packar ned alla mina höst- och vinterkläder packar jag upp alla vårkläder och en hel del sommarkläder. Det är riktigt roligt att ta fram plaggen igen många av dem har jag som vanligt glömt bort att jag har :P

Jag hade tänkt att se flera filmer på Dokumentärfilmfestivalen i Skövde i helgen
- de är ju så bra!
I synnerhet hade jag velat se "Jag är min egen Dolly Parton" som handlar om fem svenska sångerskor (bl.a. Nina Persson från Cardigans) om moderskap, om att vilja och våga ha barn, och man får hänga med när de spelar och sjunger tillsam­mans.

Dollykollot

De kallar sig själva för “Dollykollot”.

Ja, ja jag får väl hyra den på DVD ist då… Men det är inte samma sak :(

 

~Titti

Kommentera

Publiceras ej