-Leif- Ett spännande år i bloggosfären!

1kommentarer

När Titti och jag startade bloggen för idag ett år sedan så trodde definitivt inte jag att vi skulle få så stort och snabbt genomslag för den. Kanske beror genomslaget på att vår blogg skiljer sig från andra politikerbloggar, med vår kombinationen av lagom privat kopplat till politikerlivet med en blandning av lokal- och rikspolitiska inlägg.

Jag tillhör de som är övertygad om att de sociala medierna kommer få en allt större betydelse i det politiska livet. Merparten av alla svenskar saknar kontakt med någon politiker och jag tror tyvärr att det är alltför många politiker som bara umgås med likasinnade. Vår blogg har för mig blivit ett sätt bland andra att ge politiken delvis ett annat ansikte. Jag tror nämligen att politik blir mer intressant om man kan föra ner det till var och ens vardagsliv och också ge en bild av vad som ligger bakom olika ageranden.

Förhoppningsvis kommer alla ni som följer vår blogg att fortsätta med det och jag hoppas att tillströmningen av nya läsare ska fortsätta. 

På återseende
/ Leif 

1 kommentarer

Inkan o Ligan

09 Apr 2011 13:12

Jag tycker det är kanon.

Politik är inte ALLTID så kul liksom. ler

Men er läser jag och inte bara mysinläggen, även om dom står lite högre såklart. ler

Kommentera

Publiceras ej