~Titti~ Söt bok!

2kommentarer

Hej!

En fördel med att behöva ta sig från punkt A till punkt B när man jobbar är att jag kan lyssna på CD-bok - det gillar jag :) Jag lyssnar ju såklart även på vägen till och från jobbet och ibland lite hemma också (när jag lagar mat eller nåt). Så det blir två-fyra böcker jag "plöjer igenom" varje månad. 

    Nu tänkte jag passa på att ge Er ett litet boktips: "Sirila Gentlemän sökes"

                              Sirila Gentlemän sökes

                         En så söööt bok - man blir glad av att läsa den!

 

Utan att avslöja för mycket kan jag berätta att den handlar om två kavata damer i 80 års åldern  (  varav en är lite halt ;) ) och så handlar den om kärlek på äldre dar - en ljuvligt "feel-good"-bok tycker jag :D

Nej, nu är lunchrasten snart slut, måste hinna med ett telefonsamtal också, så att jag kanske kan bocka av en punkt innan helegn, det vore inte helt fel...

Ha det så bra, snart e det helg!

~Titti

2 kommentarer

Anne-Lie

10 Sep 2010 17:37

Gillar författaren skarpt - hon har fler pärlor!

Bo

13 Sep 2010 18:22

Hej, den fanns här hemma så jag lyssnade åxå på den, den var trevlig och smårolig - rekommenderas

Kommentera

Publiceras ej