~Titti~ Saknar delar av valrörelsen...

0kommentarer

Jag ska inte hymla med att jag tycker det är skönt att valet är över, nu kanske jag får träffa min blivande man iaf  n å g o t  mer? Han har jobbat otroligt mycket de senaste veckorna - tänk om fler visste hur mycket jobb och engagemang det ligger bakom valrörelserna och hur många det är som deltar! Imponerande :)

Men det finns faktiskt en liten grej som jag "saknar" lite - bussreklamen! Det var faktiskt lite mysigt när jag körde genom stan på väg hem från jobbet och jag hamnar bakom en stadsbuss och så möts jag av en bild på Leif med strålande leende :D Det gillade jag, ungefär som "Ja, ja, om jag inte får se honom irl så får jag se honom på bild iaf!" ;)

                    Centerpartiet bygger Skövde

Detta var ju något som uppmärksammades vid min möhippa också då jag ombads att ställa mig bak vid bussen för att fotas tillsammans med Leif. Det var en hel del människor som såg det och det var några tjejer som stod vid busshållplatsen som kommenterade det hela lite viskande till varandra:
- Hon tycker nog att han är snygg!



Ja inte kunde de veta att det var HAN jag skulle gifta mig med? Men det hade rätt iaf - jag tycker att han ÄR snygg! :)

                    Buss-puss!

På tal om möhippan då, jag har fått frågor om  jag inte ska lägga upp bilder och berätta om den? Men det kan jag inte, för jag har inga andra bilder än just dem som jag har lagt upp. Det var dock många foton som togs på mig under den dagen och kvällen men dem har inte jag, jag vet inte hur jag ska få se dem men jag antar att jag får se iaf några av dem 2:a oktober...


Slutligen vill jag passa på att välkomna nya bloggläsare - och ge en webbkram till dem som varit med från början - bloggen växer och det känns kul :)

Go´natt på er - vi hörs igen imorgon!
~Titti

Kommentera

Publiceras ej