~Titti~ Effektiv!

1kommentarer

Ojojoj vad effektiv jag (& leif) var igår! :)

Igår hade jag "back-to-back"-möten i Skövde. Passade utmärkt för det gav mig och Leif tillfälle att luncha ihop och hinna med några ärenden + att jag var på stan när min arbetsdag var slut - det sparade jag massor med tid på!

Så vad gjorde jag igår då? Jo...
...jag inhandlade diverse grejer
...kollade in bröllopstransporten
...undertecknade hindersprövning
...besökte floristen
...besökte Resia och kollade in några förslag på bröllopsresa
...(Leif pratade med prästen & städfirma)
...och lite annat smått ;)

Punkterna på listan HAR MINSKAT = Nu är det bara 132 kvar!! :D
~Titti

1 kommentarer

Marran

14 Sep 2010 21:46

Lyllos dig (er) som har kvar eran stora dag. Vår dag var helt perfekt. Hoppas er blir lika bra. Kram

Kommentera

Publiceras ej