~Titti~ Timing is everything...

2kommentarer

Åh jag är trött på snö och kyla :( Längtar till våren!!

Skjutsade en kollega som skuille med bussen i eftermiddag, det var lite svårt att beräkna tiden... Vi var framme vid busstationen exakt samma tid som bussen skulle avgå, så jag körde en bit till och släppte av kollegan vid första hållplatsen, och det gick ju också bra!

Väl hemma kämpade för att ta mig med bilen hela vägen till garaget och sen pulsade jag genom snön för att ta mig in till huset, när jag stod vid dörren för att låsa upp kommer plogbilen, bra timing... Not!

Nu vill jag att det ska bli helg så fort som möjligt - snö eller inte snö - det ska bli riktigt trevligt :)
~Titti

2 kommentarer

Bo

26 Nov 2010 00:26

Hoppas det var varmt i huset /Kramis

anne-lie

26 Nov 2010 06:53

Här är det mängder med Vänersnö så skolbussarna och skolmaten snöade inne igår! Men skönt med fredag och helg;-))

Kommentera

Publiceras ej