~Titti~ Nöjer mig med ljus!

1kommentarer

Fredag eftermiddag och jag ser fram emot att komma ned på stan, för nu i helgen är det "Stad i ljus" i Skövde - hela stan lyyyser ;) Skämt och sido men det är väldigt många olika ljuskonstellationer runt omkring och ljusshower, uppträdanden, musik med mera + att det även är kulturnatt idag/kväll/natt
- så det är nöjen i ljusets sken som gäller denna helgen :)

Ljusträd

Sen får alla som vill rösta på vilken ljuskonstellation de tycker är finast. Jag var lite trotsig förra året och röstade på ett ljusprytt träd som stod på en kulle - sååå vackert!! Fast den var inte med bland dem man kunde välja på - därav trotsigheten, jag skrev dit trädet som ett eget alternativ! :P Därmed försvann ju min chans att rösta på en vinnaren, men jag kunde ändå ge kredit till dem som kommit på idén och utfört jobbet - för de gör verkligen ett kanonjobb med alla olika ljus runt omkring
- det är så vackert och man blir så glad :D

Hoppas att du också får en härlig helg med värme och ljus!
Kram Titti

1 kommentarer

anne-lie

19 Nov 2010 19:53

Var det Skövde som "knyckte" strömmen för dig?

Kommentera

Publiceras ej