~Titti~ Vilorum någon?

0kommentarer

Det är bara lunch och jag är trött :( Undrar om jag håller på att bli lite sjuklig? Ont i huvudet coh väldigt trött... Ja nu skulle det sitta fint med ett vilorum under lunchrasten - tror jag skulle somna på studs! Istället sitter jag här under min luchrast, framför datorn - sörplar soppa och surfar runt...

Gårdagens konferensdag, som handlade om vålds-, alkohol- och drogförebyggande arbete, hänger sig kvar i huvudet.. Det var många intryck som gav många funderingar, vi fick bland annat se flera bilder av människor som utsatts för våld (främst "gatuvåld"), det var jobbigt att se men man kan ju inte blunda för verkligheten? Det intressanta blir ju förstås hur diskussionerna fortsätter på hemmaplan, i de olika kommunerna som deltog. Dagen avslutades iaf med bra diskussioner och framtidstro!

Näe nu ska jag nog passa på och ringa och gratta min Piteå-vän som fyller 30 år idag :)

Hörs ikväll!
~Titti

Kommentera

Publiceras ej