~Titti~ Söndag

0kommentarer

Helt ärligt.. Nu är jag TRÖTT på att hosta och vara sjuklig. Vila i all ära det är roligare att ha fullt upp!! :P

Leif lovade ju i förra inlägget att jag skulle lägga upp lite bilder, så då lär jag ju göra det... Helgen har som sagt gått i vilans tecken och det syns även på bilderna. Eller ja, JAG har vilat - Leif har jobbat!



(Om du klickar på de små bilderna så blir de större...)

LÖRDAG

Lördagmorgonen inledde Leif med motorsågspass vid åran och sen hade han "Alliansen-möter-skövdeväljarna"-möte på Hertig Johans Torg
         
Det serverades kaffe, morotskaka & vallöften!!      

Leif möter blivande brud
Vet inte vad det var för löften Leif gav till den blivande bruden på hennes möhippa men jag hoppas de håller längre än en mandatperiod?! ;)


Väl hemma fixade Leif med middag och vi andra tittade på hyrfilm. 
Allt för min syster
Allt för min syster

Kortfattat kan man säga att filmen handlar om en familj och den 11 åriga tjejen som fötts för att vara donator för sin leukemidrabbade äldre syster. En intressant och rörande film - klart sevärd!



SÖNDAG

Leif har jobbat vid åran i stort sett hela dagen, bara kommit hem för att servera mat till mig - som för att fördriva tiden på "sjukling-soffan" har tittat på film

The September Issue

Iskalla Anna Wintour styr Vouge med järnhand - och hon gör det fenomenalt bra! (Fast filmen var sådär)


På eftermiddagen pallrade jag mig ut i vårvädret... Packade en väska med fika och gick till Leif och de andra vid ån och såg vad fint det blivit :)  De har huggt ned mycket och nu ser man vattnet ända från vägen, när det flyter vackert fram. Diverse kvistar och mindre träd eldade de upp utmed vattnet

Eldning vid vattnet




Leif sågar

Leif sågar
Det blir så fint!

Leif vid Åran     Vitsippor     Titti vid åran



Avslutningsvis: Söndag = ny färg på naglarna!! ;)
Corallfärgade naglar
Denna vecka kör vi Corallfärgade (fast Leif tycker jag ska skriva "Alliansfärgade"...)!


Nu är snart helgen till ända - vi hörs igen imorgon!
Kram Titti

Kommentera

Publiceras ej