~Titti~ Ska bli ompysslad i helgen!

0kommentarer

God morgon!

Ja nu är det morgon och NU är den god. Men... somnade sent och vaknade på tok för tidigt, varför är det så? När det är helg om man kan sova länge, då vaknar jag ofta tidigare än på vardagarna.. Waste of time! :(

Jaja som sagt nu är det god morgon i alla fall och jag kan se fram emot att bli ompysslad (även om jag också kommer att få betala för den ompysslingen..)! På min födelsedag förra året fick jag ett presentkort av Leif på Billinge Spa, jag har i ett års tid sagt att jag  s k a  gå dit på någon mysig behandling. Men så har det inte blivit... Visst är det konstigt att man kan skjuta upp trevliga saker på det viset? Ibland kan jag verkligen ifrågasätta mina prioriteringar! I alla fall.. jag kom i veckan på att 1) presentkortet går ut imorgon, söndag och 2) Jag vet inte vart jag har det? Hmmm... Det har legat i en av flyttlådorna som inte har blivit uppackad, så i veckan vände jag upp och ner och ut och in på de resternade lådorna. Tänk vad jag hittade, många saker jag glömt att jag har! ;)

Till slut hittade jag det och nu ska jag strax bege mig till Spa:t för en skön ansiktsbehandling. Sen blir det stan, för i eftermiddag ska jag till frisören - mitt hår behöver  v e r k l i g e n  tas om hand!!

Vi hörs kanske senare ikväll? Hoppas att Du får en bra dag!
Kram Titti

Kommentera

Publiceras ej