~Titti~ Lördag

1kommentarer

Innan jag mötte upp Leifs dotter på stan fixade jag och syster med blommogram, till min faster som fyller 70 år idag. Hoppas att hon har en härlig födelsedag!

Det var bra att få lite tid att gå i affärerna på Commerce och fixa lite. Jag hälsade på Alliansgänget på stan som såg glada ut men också lite frusna där i regnet... ;)

Vi hyrde tre filmer på videobutiken innan vi åkte hem. Det var länge sen sist, i somras eller nåt tror jag? Väl hemma fixade Leif med middagen - trevligt och välkommet! Skönt att ta det lugnt en lördag, men om jag inte hade varit "sjuklig" hade vi nog hittat på något kul - och det hade ändå varit bättre! Men jag har ju roliga saker som väntar mig nästa helg.. Jag får ge mig till tåls! :D
~Titti

1 kommentarer

Anne-Lie

09 May 2010 08:00

Låter som om du tagit lördagen till vilodag, bra då kanske du kryar på dig snart!

Kan säga att det var bara sååååå kul att flytta sonen - å fint blev det;-))

Kommentera

Publiceras ej