~Titti~ Ljudet av ditt hjärta på vägen hem...

0kommentarer

Ja nu börjar det bli dags för mig att packa ihop och åka hemåt...

Vilket väder det har varit idag?! 22 grader visade tempen på i min bil och Leif berättade att det var 28,5 grader varmt i Stockholm, från småland har jag fått rapport om värme, åska OCH hagel... Ja detta majväder påminner både om juni- och aprilväder?!

Fast det är ännu inte så ljumna kvällar så att det är läge för att cabba ned när jag åker hem - men snart så... Det ska bli härligt! :)

På vägen hem ska jag nu lyssna färdigt på tredje boken i Twilight-serien: Ljudet av ditt hjärta av Stephanie Meyer

Ljudet av ditt hjärta

Nu ser jag fram emot den fjärde boken! Jag har ännu inte sett någon av filmerna men jag får nog ta och hyra dem någon kväll. Hoppas bara att filmerna lever upp till mina förväntningar, för böckerna är riktigt bra!!
~Titti

Kommentera

Publiceras ej