~Titti~ Ett år äldre...

1kommentarer

Skönt att vara hemma! Men jag måste säga att jag har haft två riktigt trevliga dagar - trevligt sällskap, sköna omgivningar, givande samtal, förträfflig utbildning och supergod mat! :)

Kändes konstigt att inte vara med vänner, familjen och Leif på födelsedagen men oj vad många grattishälsningar jag har fått idag - tack alla, ni gör mig glad! Jag kom hem till ett "tomt" hus, fast Leif hade ordnat med några söta överraskningar och det fanns några paket för mig att öppna ;) Leif hade ju fullmäktigemöte ikväll så jag var hemma ensam ett tag innan han kom hem. Det var på sätt och vis bra för jag hade lite jag behövde förbereda inför morgondagen...

Har tänkte lägga upp några bilder här på bloggen men just nu är jag så trött så jag orkar inte, jag gör det imorgon istället!

Jaa så var man då ännu ett år äldre... Mysko känsla... Tycker nog inte att jag känner mig äldre? Och inte ett dugg visare heller? Bara kärare och lyckligare! :)
~Titti

1 kommentarer

Jennie

01 Jun 2010 11:35

Kram på dig fina du! Hade tyvärr inte tid att ringa igår, fullt upp med allt möjligt. Ringer senare i veckan. Puss!

Kommentera

Publiceras ej