-Leif- Vinnande laget har avslutat kvällens möte

0kommentarer

Den som har roligast vinner, så brukar Maud Olofsson säga, vi som arbetar tillsammans i Centerpartiet i Skövde har verkligen roligt tillsammans. Sista åren har allt fler blivit medlemmar i Skövdecentern det känns att vi har en härlig stämning och vilja att vinna val både lokalt, regionalt och fortsatt alliansregering. I kväll har lokala valorganisationen träffats hemma hos mig och Titti ett underbart trevligt gäng som slutplanerat maj och juni aktiviteterna.  
Tidigare i kväll körde jag Titti till tåget, i morgon åker hon till London med tjejgänget från studietiden. Vänner skall man vara rädd om, jag gillar att dom träffas varje år och har kul tillsammans, önskar dom en trevlig långweekend i London. Trots att det är attans så tomt i stora huset när min stora kärlek inte är hemma. 
Det regnar eller rättare sagt himmel har öppnat sig totalt, 20 mm regn hitills idag. I morgon ska jag börja köra hem veden från skogen kan ju hoppas på lite bättre väder då. I morgon har jag inte ett enda möte inbokat, det var länge sedan jag hade en hel dag utan en enda aktivitet i kalendern :) Ha en trevlig kväll / Leif 

Kommentera

Publiceras ej