-Leif- Det var lite dramatik på Skövde re...

1kommentarer

-Leif- Det var lite dramatik på Skövde resecentrum när jag kom dit på förmiddagen. Återigen hade Paggoldhs klockaffär i centrala Skövde utsatts för rån. Rånarna hade försvunnit in på resecentrum som genomsöktes av polis när jag kom dit. Jag har för länge sedan tappat räkningen vilket rån i ordningen detta är för den nämnda klockaffären. Vart är vårt samhälle på väg? Sitter nu på tåget mot Stockholm, i morgon är det stämma med Sveriges största A-kassa för företagare, SmåA. I eftermiddag väntar lite möten och i kväll ska jag äta middag med en gammal vän, min tidigare vice ordförande i SmåA. Torgny som han heter är en gladlynt göteborgare som gett sig in i vindkraftsbranchen. Det är ett underbart vackert landskap utanför tågfönstret. Naturen sjuder av liv, ett liv vi bara har till låns av kommande generationer, tänk på det! För att livet skulle vara fullbordat så är det bara Titti som saknas här och nu, fast någon behöver vara hemma och hålla ställningarna. Ha en härlig dag / Leif

1 kommentarer

ATL-W

21 May 2010 14:03

Den klockaffären har verkligen haft otur :(

Kommentera

Publiceras ej