~Titti~ Torsdag kväll på Almedalen

1kommentarer

Hej

Här kommer bilder från igår, torsdag kväll.

              

                                    Fantastiskt väder och massor utav folk!


                 Mona Sahlin

Torsdag var Socialdemokraternas dag, allt enligt rullande schema mellan de olika partierna, Vi och många andra lyssnade till Mona Sahlin när hon höll sitt tal.


              

Jag fascineras av hur många människor det är som samlas varje kväll. Det finns människor från alla möjliga partier, organisationer, företag, journalister, lobbyister, nyfikna åskådare mera med mera med flera... Man lyssnar först till underhållningen och därefter på partiledartalet, man pratar med människor, kanske tar en fika, njuter av solen, ja det man känner för.


Senare på kvällen åt vi en god middag med våra vänner på ett trevligt ställe och lite senare mötte några av mina vänner från Småland upp. Det var trevligt det! :)


Även om jag inte har varit sådär jätteaktiv under veckan och bara gått på några seminarium (jag har faktiskt semester!), så har jag uppskattat denna veckan. Det har varit intressant och lärorikt och framförallt roligt att träffa så många människor! Men nu börjar jag bli mätt på det här, det tar på energin med alla intryck och så har vi gått många många steg varje dag. Nu är det dags att bege sig hemåt. Fast vi tar en liten detour över Vansbro, jag tänkte pausa och simma ett slag - sen åker vi hem!! ;)

Ha det så bra!
~Titti

1 kommentarer

Anne-Lie

09 Jul 2010 23:17

Hoppas att det blivit lite bättre temperatur i vattnet - simma lugnt vännen!

Kommentera

Publiceras ej