~Titti~ Små söta konstverk

3kommentarer

God morgon!

Här kommer de utlovade bilderna - små söta konstverk på mina naglar!
(Klicka på de små bilderna om du vill se dem större)

Som jag berättade i inlägget i onsdags så var jag på en salong för att se om nagelmålningar skulle kunna vara fint på bröllopsdagen. De gjorde olika målningar på varje nagel och nu är det "bara" för mig att välja vilken jag tycker är finast... Vilken tycker DU är finast?


               Nagelmålningar
               Samtliga nagelmålningar


               Nagelmålningar vänster hand
               Vänster hands målningar (och Leif i bakgrunden)


Vänser tummeVänster pekfingerVänster långfingerVänster ringfingerVänster ringfinger
Tumme            Pekfinger          Långfinger              Ringfinger              Lillfinger



               Nagelmålningar höger hand
               Höger hands nagelmålningar (minus tummen på denna bilden)


Höger tummeHöger pekfingerHöger långfingerHöger ringfingerHöger lillfinger
Tummetott    Slickepott      Långeman    Gulleman                 och lilla vickevire!

 

Jaa vad tycker du? Inte så lätt att välja va? jag tycker ju att ALLA är så fina!! Jag överlät beslutet till Leif och det visade sig att han var ganska säker på vad han tyckte iaf - så beslutet är gjort och jag har bokat tid för att fixa målningarna dagen innan bröllopet :D



Just nu sitter jag och textar namn och adresser så snart skickar vi iväg inbjudningskorten. Största frågan nu är - vilken färg på texten och vilken spetsstorlek på pennan? Ja det är många beslut att fatta! ;)

               Textat namn med olika pennspetsar

Önskar Dig en bra dag!
Kram Titti              

3 kommentarer

Anne-Lie

30 Jul 2010 12:50

Jag gillar slickepott på högerhanden;-))

Du håller då på - se till så att du inte tar slut lagom till bröllopet!

Miranda

30 Jul 2010 12:52

Jag gillar Gullemansnageln :)

Med den orangea blomman. Det var fint.

Anna

31 Jul 2010 10:12

Alla är verkligen fina, om jag ska välja en så tycker jag nog blomman med gult i på högerhanden. Men det beror ju på övrig klädsel också, men jag gissar att du redan utgått från det :) Slickepott med en diamant är också stilrent och fint.



Vad gällande texten ser det helt perfekt ut på varje rad, du har skrivit helt rätt, hihi. Den översta är ju väldigt tydlig och bra det går inte att ta miste på att det är jag som får komma och det är jag så glad för att jag får.. :) så den gillar jag.

Ha en mysig dag. Kram

Kommentera

Publiceras ej