~Titti~ Försök till Inbjudningskort...

1kommentarer

Hej på Er!

Gårdagen var jättekul på Lisberg, jag ska lägga upp bilder på det senare :)

Nu sitter jag här med massa olika grejer för att göra några försök på olika exemplar av Inbjudningskort till bröllopet. Det ska vara teman som går igenom till inbjudnings- och tackkort, fest- och kyrkoprogram, meny, dukning med mera med mera... Det är mycket att tänka på! :)

Så nu har jag köpt böcker för inspiration, letat på nätet och köpt mååånga olika papper, glitter, apparater, stämplar etc... Undrar om jag verkligen kommer använda allt?

Nu ska jag kolla upp det här med "Embossing" - kan det vara användbart kanske?! ;)

Ha det så bra, vi hörs senare!
~Titti

1 kommentarer

Jennie

21 Jul 2010 00:21

Lycka till!!! Kram

Kommentera

Publiceras ej