~Titti~ Spännande fredag!

2kommentarer

Även idag passade jag på att ta motionsrundan på morgonen, för ikväll varken hinner eller vill jag! Ett av de roligaste med att vara ute så tidigt på morgonen är att jag ofta ser djur på åkrar, ängar etc. Idag såg jag först en rådjurshind och hennes kid och lite senare såg jag en bock också (jag tror iaf att det var en bock, eller hur långa/höga öron har rådjuren...?). De blev inte rädd för mig utan följde mig bara med blicken när jag sprang förbi dem - fina djur det där!

                   

Ja det är klart sen såg jag andra sjur som höll på att vakna också, kossor, hästar och en och annan katt - men det kanske inte är lika "exotiskt"?! ;)

Nu ska jag ge mig av till jobbet, spännande möten äger rum idag, vi får se vad som händer...

Avslutningsvis vill jag gratulera alla Vänsterhänta på Er dag idag - Grattis!
~Titti

2 kommentarer

Anne-Lie

13 Aug 2010 16:19

Men är du ute och springer varje dag? Själv är jag nöjd med mina två ggr/vecka!

Kärlek och Politik

14 Aug 2010 16:50

Inte riktigt varje dag men nästan :)

Kommentera

Publiceras ej