~Titti~ Påminnelser

1kommentarer

God kväll

Just nu är det fulllt upp hela dagarna så det är inte alltid det hinns med att blogga innan kvällen.. Nedräkning pågår på flera håll, till bröllopet är det nu bara 32 dagar kvar ojojoj tiden går fort!!

På Att-göra-listan står det för tillfället 145 punkter. Ena stunden går det nedåt men sen helt plötsligt kommer jag på NYA punkter och så ökar det igen, så var ju inte planeringen? Det var ju tänkt att bara gå stadigt nedåt? :rolleyes: Sen tillkommer punkter som jag inte hade räknat med, något jag ägnade lite av min tid till imorse: att gå igenom vilka som svarat på inbjudan och vilka som inte har gjort det.. Så nu blir det till att skicka ut påminnelser till några stycken. Men jag vet hur lätt det är, man öppnar brevet tänker att man ska svara snabbt och sen swisch har tiden gått alldeles för fort igen! Förhoppningsvis är det fallet för dem som får påminnelsen nu också. Sen vet jag också att det är många som sagt från allra första början att de kommer, så de tänker inte på att lämna svar enligt anvisningar. Men vid bröllopsplaneringar är det ju mycket mer som planeras än bara att få svar på om gästerna kommer eller ej... Det ska ju fixas med transport, placeringar, ev. specialbeställningar av kost och dryck, det är tal och (förhoppningsvis!) andra roligheter som ska planeras in i tidsschemat och läggas upp enligt toastmadame/masters upplägg etc etc..

Ja, ja, snart har vi full koll på det också och när vi fått in svar från alla ska det bli skönt att gå in i en ny fas i planeringen och förberedelserna :)

På återseende!
~Titti


1 kommentarer

Emelie

31 Aug 2010 08:55

Ojojoj herregud. Jag vet preciiis hur jag skulle hålla på, pedandisk som jag är. Jag skulle nog bli tokig av att inte kunna ha riktig koll, för det kan man ju inte när det är så många andra inblandade såsom gäster...! Men det verkar jätteroligt och jag ser fram emot att få pyssla med samma sak någon gång, stort eller smått..! Men vi är nog lite lika där du och jag, gillar att planera och hålla ordning på saker. Du kanske skulle byta bransch...bröllopsplanerare..haha.

kram på dig!

Kommentera

Publiceras ej