~Titti~ Jorå det tar sig!

1kommentarer

Nu är det 45 dagar kvar till B-day !!

Nu har vi ääääntligen bokat fotografer till bröllopet!! Idag hade vi möte med Fotogruppen i Skövde och bestämt det mesta om hur vi vill ha det. Jag gillar fotografierna som de visade från andra bröllop, jag känner att de lyssnar på hur vi vill ha det, ja jag har en riktigt go´magkänsla över att ha anlitat dem :D  De flesta fotografer jag har varit i kontakt med inför bröllopsfotografering har varit väldigt strikta i sina paketerbjudanden, det har inte varit mycket som de har varit villiga att "benda" på där inte? Under dagens möte upplevde jag däremot att Fotogruppen verkar vara väldigt flexibla och öppna för förslag och förändringar under tiden - helt i min smak!

Dessutom har jag fått de första försändelserna med diverse grejer till bröllopet idag - kul!

Jaa 45 dagar och 160 punkter kvar på "Att-göra"-listan - det ska nog gå! ;)
~Titti

PS. Musiken håller nog också på att fixa sig, men det strular fortfarande med tårtplanerna...

1 kommentarer

Anne-Lie

18 Aug 2010 06:12

Det där med fotografering är otroligt viktigt! När jag gifte mig (borgligt och hemligt) visade det sig att det inte var film i kameran;-)) Tur att vi var hos fotografen oxå!

Kommentera

Publiceras ej