~Titti~ Fantastiska bröllopstårtor!!

1kommentarer

Ja det är ju det här med tårtan nu då... Jag är på jakt efter en med ett speciellt utseende, som kräver att den görs i sugarpaste. Här kommer mitt problem: jag hittar ingen som gör tårtor i sugarpaste i Skaraborg!

Vet DU någon som gör sådana bröllopstårtor - jag tar tacksamt emot hjälp!!

Har letat i massor på nätet... Snubblade förbi dessa amazing weddingcakes - de är ju fina så det förslår!!


(Klicka på Play för att spela filmen)



 

Eller hur?

Ojojoj hur ska man kunna välja utseende och var hittar jag sen tårtan som jag söker??!!
~Titti


PS. I filmen visas även en och annan dop- födelsedags- och studenttårta, men ni fattar ju stilen jag letar efter :)

1 kommentarer

Gunvor Kvick

21 Aug 2010 18:24

Hej Titti

Jag tror faktiskt att Kerstin Nordling, ledmot i skolnämnden gör tårtor som skulle passa. Hon är superduktig. Kolla med henne - jag kan förmedla kontakten.

Gunvor

Kommentera

Publiceras ej