~Titti~ 51 dagar kvar till Bröllopet...

2kommentarer

Nu har jag lagt in "Nedräkning till Bröllopet" i menyn till höger. Oj vad fort tiden går!!

51 dagar och vi har ingen fotograf, ingen musik och ingen tårta... :(  Ja man gör det ju inte lätt för sig?

Just nu känns det helt overkligt att jag ska tillbaka till jobbet imorgon. Finns det en värld utanför den här "bröllops-planerar-bubblan"? :O  Nog för att jag tycker det är roligt att komma tillbaka till jobbet, men jag hade ju inte tackat nej till att få fortsätta vara ledig och ägna mig åt bröllopsplaneringen...

Jaja det finns ju fortfarande lediga kvällar, nätter och helger?!! ;)
~Titti

2 kommentarer

Anne-Lie

11 Aug 2010 18:13

Sicken tur att det ändå är 51 dagar kvar med tanke på din lista! Men fattar att det kommer att rinna iväg vad det lider...

Men det ordnar sig säkert!



När det gäller fotograferande så låt gärna gästerna vara med genom att lägga upp små kameror att använda när andan faller på - tidigare fanns det ju engångskameror men du kanske kan låna ihop några små digitala från en och annan så...

Louice

16 Aug 2010 16:18

Vi hade tur att vår solists syster ville fotografera åt oss, musik det löser du, det finns massa duktiga elever på västerhöjd som gärna vill få mer erfarenhet om inte annat.. Och du ett tips bröllopstorget finns det gott om tips för just skövde med omnejd med musiker och annat smått och gott! Och tårta struntade vi och jag bakade kladdkakor som serverades med glass, melon och osnoppade jordgubbar, allt är vad en gör det till.... ;P Lycka till!

Kommentera

Publiceras ej