~Titti~ Det finns fint väder och så finns det....

2kommentarer

God kväll

Jaa det finns fint väder och så finns det regn...


              

Idag har det verkligen ÖSREGNAT här :(  Leif är iväg på valkonvent så nu sitter jag här i min ensamhet, i regnet... Visst ÄR det synd om mig?

Skojar bara! Men vilket väderomslag! I helgen när mina föräldrar var på besök hade vi såå fina kvällar - solnedgångarna var underbara! Så istället för att deppa ned sig i detta regnväder ska jag tänka på helgens vackra solnedgångar - titta och njuuut :D



               Solnedgång

 

               Vacker solnedgång


               Solnedgång

               Jag gillar min ny kamera - inzomningarna är riktigt schyssta! Eller hur?

               Lysande solnedgång



Med förhoppning om att solen lyser på dig - ha en trevlig kväll!
~Titti

2 kommentarer

Anne-Lie

06 Aug 2010 21:33

Faktiskt har regnet slutat så här mot kvällningen men jag sitter ju här i tvsoffan och kikar på DNgalan! Kan tänka mig att du har ett och annat att pyssla med nu när kärleken är iväg och regnet öser ner;-))



Å du jag åker inte till Halmstad utan det gör lillkillen tillsammans med några andra grabbar - jag ska var här hemma och faktiskt ta ett varv i spåret!

Anonym

06 Aug 2010 21:51

Så låter en sann optimist ;) Det kommer fler vackra solnedgångar, förmodligen är det sossarna som är avundsjuka på att framtidens parti (C) har konvent och går mot valseger, därför fäller dom tårar i Skövde ;)

Kommentera

Publiceras ej