~Titti~ Brudpar: del 1

1kommentarer

Hej

I en bröllopsplanering finns det huuur mnånga detaljer som helst att snöa in på (eller så kan man låta bli, det är också ett val!)! Just nu håller jag på att fundera på vad vi ska ha på toppen av bröllopstårtan? Vi har ännu ingen bröllopstårta men tack vara ett bra tips från Gunvor så tror jagatt jag snart kan bocka av även det på min lista ! Så tack Gunvor :)

I alla fall, nu funderar jag som sagt på vilket bröllopspar som kan vara passande på toppen av tårtan. Jag har hittat en del bilder på nätet när jag har googlat... Så här kommer några av de jag har hittat: Vilken är din favorit?



Bruden som har fått brudgummen på kroken?

                                       


Det tätt omslingrade paret...

                                       



... Brudgummen som räcker en hjälpande hand till sin brud

                             

 

Bruden som inte är helt villig till att gå till altaret.... 

                                        



Brudgummen som knappt når sin brud...

                                       



... eller är det kanske den här vackra siluetten av brudparet?

                             


Eller var det kanske ingen av dem som passade dig i smaken?
Håll utkik efter "Brudpar: del 2" ;)

~Titti

1 kommentarer

Emelie

23 Aug 2010 19:02

I så fall tycker jag den där brudgummen inte riktigt når sin brud!

Kommentera

Publiceras ej