~Titti~ Ser fram emot ikväll

0kommentarer

Goddagens!

Jag har en bra dag på kontoret idag, inga möten inbokade så jag kan nog komma ikapp lite i diverse "skrivbordsjobb", går det riktigt bra hoppas jag kunna börja jobba med några av de inplanerade arbetena inför nästa vecka, ligga  f ö r e  i planeringen är ovanligt, men ack så välkommet!

Jag ser även fram emot kvällen. Jag har blivit inbjuden till ett gäng tjejer.. Ja jag vill inte berätta så mycket innan jag vet riktigt hur det är och hur det känns men... Som nyinflyttad i Skövde och eftersom jag inte kommer ifrån Skaraborg från början så skulle jag definitvt behöva utöka min kompiskrets på nära håll :) Mina kompisar befinner sig (på gott och ont) utspridda i Sverige och en del även i andra länder. Det är alltid lika härligt att träffa dem, men eftersom de flesta bor långt ifrån Skövde så finns det inte chans för spontana träffar eller att springa på varandra på stan. Så det ska bli spännande att se hur det funkar ikväll och hur jag känner efteråt! Men min magkänsla är i alla fall att det här blir  bra, riktigt bra!  =D
~Titti

Kommentera

Publiceras ej