~Titti~ TGIF!

2kommentarer

Thank God It´s Friday =D

Längtar tills ikväll och en lugn "hemma-helg"! Ska bli skönt att röja hemma, har fortfarande några flyttlådor som bör packas upp. Sen är planen att jag ska vårstädas (säger man så?) i trädgården. Jag är en novis i trädgårdsarbete, eller ja i allt som hör växtlighet till, men Leif är istället jätteduktig - bra när man kan komplettera varandra! ;) Då ska det räfsas undan en del löv så vårlökarna kommer fram ordentligt, växthuset ska göras iordning och det ska göras allmänt vårfint :)

Vad ska Du hitta på?
~Titti

2 kommentarer

Anne-Lie

16 Apr 2010 14:50

"Sen är planen att jag ska vårstädas" - blev så full i skratt när jag läste vidare för jag tänkte mig vaxning av benen, bikinilinje och rakning under armarna typ;-))

~Titti~

16 Apr 2010 20:31

Hahahaha oj här har visst tryckfelsnisse kommit in. Men oj din kommentar gör ju att mitt inlägg k a n få en helt ny innebörd?! "...vårlökarna kommer fram ordentligt... växthuset..." hahaha Ja ja det bjuder jag på! :-P

Kommentera

Publiceras ej